idag är det en slapp söndag

Hola
Jag har haft en riktigt slapp dag today...
Jag har inte gjort något anstängande egentligen, förutom att äta en halvpizza!! Jag äter nästan aldrig en helhalv pizza så jag fick proppa i mig sista biten. Sen var jag så full av mat att jag var nära på att spy.
Vad mycket jag det blev där... Men jag kan väl fortsätta prata om mitt jag eftersom det är min blogg.
Just nu sitter jag och lyssnar på mcfly -one for the radio vilket är en mycket bra låt. Personligen tycker jag att everybody knows skulle vara singeln eftersom jag tycker den är lite mer mcfly men jag älskar one for the radio as mycket. Längtar tills albumet kommer den 21 juli! på min namnsdag så jag ska få den i present!! Whoo!

Jag kom precis från tv:n där jag såg en av dom filmerna som är baserade på verkliga händelser. Jag tycker om sånna filmer jätte mycket och jag kan erkänna att jag grät lite idag till filmen som handlade om en tjej som var mamma vid 16 års ålder. Jag tycker det var en jätte bra film som är värd att se. Den heter mamma vid 16

so long so far

Kommentarer
Postat av: sofia

åh den filmen såg ja med.

den va grym må ja söga

2008-07-06 @ 23:22:34
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0