jenny & jenny

Hola.
igår var det onsdag och då träffade jag jenny och jenny nere i centrum och köpte lite mat, hyrde lite film och gick sen hem till mig och hängde. Vi lagade kyckling, potatiskroketter med bearniessås och hade glass med hallon till efterrätt och allt blev super gott.
Vi hade hyrt en skräckfilm men den ville vi inte se fören det blev mörkt ute så vi fick vänte rätt så länge eftersom nu på sommarne så är det jätte ljust. Men vi dansade lite dansmatta och spela lite nitendo 64 tills dess.
Men runt elva tolv så gick vi ute en sväng med ballonger och vandrade ner till sävelongen. Jenny och jenny busade vid hopptornet och det bör nog inte nämnas vad dom gjorde men det var riktigt kul.
Det blev i alla fall film sen och så somnade vi på sofforna sen och sov hyfsat länge. 
Det var lite läskigt för på morgnen så drömde jag att dom vaknade innan mig och snackade om en massa saker och jag hörde allt så tydligt eftersom det kändes att jag var vaken. Sne när alla hade vaknat så fick jag reda på att dom inte hade vaknat och snackat om sakerna jag tydligen drömt. 
Men jag har haft kul idag och igår :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0