Kårholmen med kajsa och erika

hejs!
Kom hem idag efter att ha vart på kajsas sommarställe ute på kårholmen. Jag hade mycket trevligt med kajsa och erika som vanligt.
Vi lagade god mat och hade hyrt 3 skräckfilmer som var lite mer äckliga än läskiga.  Vi såg först Saw3 vilket var en jäkligt äcklig film och jag vågade nästan inte kolla. Men den var väl bra story i det hela. Sen såg vi någon konstig film som hette the dead will tell eller nått sånt och den var inte bra. Detn rekomendeas inte att se. Jag blev uttråkad. Sen sent på natten såg vi The hill have eyes som var super duper äcklig men ändå bra. Och jag hade redan sett 2:an så jag visste att den skulle vara äcklig. Dom är så jävla dumma i huvudet dom missbildade gubbarna i filmen och man sitter bara och svär åt dom.
Men bortsett från dom äckliga filmerna så hade vi jätte kul. Speciellt kul var mulltoan som dom hade i huset. Det varett stort hål i toan och ett litet. Citat av kajsa - Ska ni kissa så försök pricka det lilla hålet XD
Jag tyckte det var jätte kul att man skulle pricka X)
Sen på spårvagnen hem så hittade jag och kajsa några fina män med knasigt hår som vi bestämde lite saker runt. Sne skulle kajsas man/span med orange afro gå av och jag säger till henne. Hennes ansiktsutryck när han gick av var så jäkla roligt att det inte går att förklara.
Men ialla fall kom jag hem vid 4 någon gång och sitter här nu.
Tack tjejor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0