mm, kladdkaka

Sitter här nu och äter god kladdkaka som manda har bakat och det har jag vart sugen på hela dagen.
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att....inte göra någonting. Imorse när jag vaknade så var jag uppe en kvart kanske och sen blev jag bara helt plötsligt jätte trött och var tvungen att gå och lägga mig igen. Så ja somnade på soffan och drömde en dröm som kändes så verklig och det skedde i samma rum som jag sov i så jag trodde att jag var vaken. Det är så läskigt för nu har jag haft två sådana drömmar på rad.
Scary....
Det är faktiskt inte så mycket som händer idag så jag får väl fortsätta slappa som jag gjort hela dagen.

Bye bye

Kommentarer
Postat av: Claudia

Tack , din blogg var åxå fin :)

2008-07-11 @ 18:02:57
URL: http://claudiaablomkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0