Nästa vecka

Jag är så glad att det är fint väder ute eftersom det är en sådan här sommar jag vill ha och inte någon som regnar.
Nästa vecka längtar jag till.
För då åker hela familjen till estland och jag har hela huset för mig själv!!! Fast alex är hemma men han jobbar hela tiden så han stör inte. Och amanda är hemma men hon stör inte så jag komemr ha huset typ för mig själv. Sen hoppas jag att på onsdag nästa vecka så ska jag ut och campa med girlsen i tollered tror jag och så ska vi paddla kanot... Hoppas det blir av. Sen får dom gärna sova över hemma hos mig eftersom jag har nästan hela huset för mig själv :)

So long

Kommentarer
Postat av: Sara

Ska du till Tollered? Trevligt trevligt må jag säga!

2008-07-02 @ 17:26:20
URL: http://commeunemouche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0