planering >cafe>erika&Kajsa

Hejs svejs lingon Fejs!

Hade alla en trevlig dag igår?

Det hade jag i alla fall :) Det började med att jag träffade erika halv3 för att planera Mcfly resan i höst. Vi planerade och kollade igenom en massa saker och bestämde lite saker. Men nu kommer det som gör mig nervös. Och det är att klockan 11 ska jag börja gå upp till erika och då ska vi beställa billjeterna!! Jag är så nervös att vi inter kommer få några, men jag hoppas på det bästa! Jag måste få SE dom!!!
Och så ska vi beställa flyg och hotell idag också. Och det verkade faktiskt jätte bra för vi hittade flyg+hotell för ett väldigt billigt pris.
Men sen åkte jag och erika in till stan för att träffa kajsa för en fika :)
Vi satt kanske 2 timmar på cafe vasa och tog det lungt. Vi åt världens största chokladboll och jag orkade inte äta upp min....
Men sen stog vi lite i nordstan och väntade på tåget skulle komma, och kollade på en kines kille som blev avmålad av en konstnär. Det roliga var att på bilden sen så såg han inte ut som kines längre så han kanske hade nått emot kineser X)

I alla fall så hade jag en kul dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0