lista

1. Vad heter du? Caroline
2. Varför heter du så? För att jag blev döpt till det
3. Beskriv dig själv med 3 ord. Det är svårt att beskriva sig själv, så man får fråga dom som känner mig.
4. Vilket land kommer du ifrån? Sweden
5. Vilken är du favoritplats i bussen?Spelar ingen roll 
6. Hur gammal är du? 16 snart 17
7. När fyller du år? sjunde november
8. Tror du på spöken? Ja
9. Vilket är/var ditt favoritämne i skolan? Engelska
10. Brukar du nikotin? Nej!
11. Vilket är ditt stjärntecken?Skorpion
12. Röker du? Nej, jag är emot rökning. Så jag låtsas hostar när jag går förbi rökare på stan.
13. Vem är din favoritskådespelare? svårt, kanske will smith
14. Läser du böcker? Ja
15. Vilken bokgenre gillar du mest? folk med problem
16. Vad sover du i? trosor och topp/linne
17. Vilken filmgenre gillar du mest? Komedi&Skräck
18. Vad hade du köpt om du fick 1000 kronor att handla för på konsum? Hmm .. vet inte riktigt. Nått gott :)
19. Anser du att du ser bra ut? nja
20. Vad är det dyraste du äger? allt i mitt rum typ, kanske min säng?!
21. Om ditt rum brann upp och du bara hann rädda två saker, vad hade du tagit då? alla mina kläder får räknas som en sak och min mobil.
22. Vilken är din favoritgodis? smartis
23. Hur ofta tränar du? aldrig, men jag gör övningar innan jag lägger mig.
24. När går du och lägger dig? När jag blir trött
25. Är ditt rum städat? nä det är aldrig städat.
26. Hur många lampor har du i ditt rum? 7-8 ungefär
27. Samlar du på någonting? glasfigurer från gammelmormor
28. Vem är din favoritartist? jag säger band istället och det är Mcfly  
29. Är du aggressiv? ingen aning faktiskt
30. Brukar du spela harpan eller spindelharpan på datorn? Spindelharpan, men jag brukar inte spela
31. Vet du vad reinkarnation betyder? Ja, Det betyder att inte själen dör med kroppen utan återföds på nytt.
32. Hur skulle du helst vilja dö? lungt och stilla i min säng
33. Har du köpt din mobil? Ja
34. Vad heter den? LG k800i
35. Vilken är din favoritlåt just nu? Mcfly- everybody knows
36. Vem tycker du är snyggast i Sagan om Ringen? Frodo
37. Vart tog du den här listan ifrån? ravaaf.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, skönt att veta att man inte är ensam cola knarkare :P

2008-07-13 @ 13:40:21
URL: http://atfrida.blogg.se/
Postat av: sandra

såna listor är det absolut bästa tidsfördrivet! :P

2008-07-13 @ 17:11:23
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0