Timmar med jenny

hallo i'm back!!
Var med jenny förut då och nu sitter jag här och kollar på en av dom filmerna som är baserade på en sann historia.
Det var skönt att komma ut ur huset och gå runt i det fria med jenny. Hon är rena lyckopillret :)
Men vi hann bara vara med varandra några timmar för sen skulle hon på bio. Men jag hade kul den lilla stunden.
Efter att ha gått ut med hennes hund mira så satte vi oss i jennys säng med hennes brors kanin gustav ochklappade honom lite. Jag erkände att jag trodde att han skulle bita mig och då börjar jenny berätta hemska saker om kaninerså jag belev ännu mer rädd. För när gustav låg med sina tassar framåt så klappade jag honom på ryggen så sa jenny att han låg i anfallsläge och var redo att anfalla. Jag blev asrädd och skyndade mig att ta bort händerna X) Jenny skrattade åt mig då...
Sen gick vi och plockade smultron och gick ner till centrum och satte osspå bryggan. Det fanns ett telefon nummer på en båt som vi busringde till för att vara lite roliga. Han som svarade satt i en minut och sa hallå, hallå, hallå, hallå, hallå....och forsatte så. Om någon busringer till mig så lägger jag på efter typ 10 sekunder men inte den här killen och det tyckte jag var väldigt kul.
Sen när jag kom hem somnade jag i några timmar och nu sitter jag och kollar på tv och är vid datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0