Tack erika för alla barnen

Jag har precis ätit nu och är alldeles proppmätt.
Och jag ska även medela att jag gillar erikas kommentarer. Det är bara att gå in och kolla på mina kommentarer som erika skickar till mig så ska ni få se hur roligt det är att se att man fått en kommentar av erika :)
Jag ska också säga till erika att jag älskar alla barnern vitsar.
Som tack för erikas fina kommentarer så tillägnar jag några alla barnern vittsar till henne.

Alla barnern hade fallskärm
utom britt
hon föll fritt


Alla barnen satt i samma båt
utom Ellen
hon satt fast i propellern 

Alla barnen leker med ångvälten
utom Rosa
det var henne dom just mosa

Alla barnen sprang över vägen
utom Peter
men det fattades bara en meter

Hoppas dom duger. Jag tycker att dom är väldigt roliga i alla fall XD

Kommentarer
Postat av: Erika

Hahaha ååh, tack så mycket Caroline! Det var väldigt bra vitsar du hade där:)



Alla barnen var svenskar

utom Simone

som var från skåne



Alla barnen kollade på sexualundervisningen

utom Benny och Lisa

för de var dom som visa.



Alla barnen åker pulka

utom tjocke Acke för det är

han som är backe.



Alla barnen använde kalsonger

utom Gert

för han ville visa sin stora stjärt



Har man riktigt tråkigt någon dag, som jag har just idag, ska man läsa alla barnen historierna! Dom är ju hur roliga som helst:) Jag har kommit på en egen alla barnen historia också. Så här går den:



Alla barnen stod i kö för att gå på toa

Utom Kajsa

Det var hon som satt och bajsa



Jag tror inte att det finns nån som har kommit på en likadan, rolig är den i alla fall tycker jag;)



Adjökenz

2008-07-12 @ 17:45:43
Postat av: Anna

Tack tack =) Roligt med lite kommentarer... Ha en trevlig helg!!

2008-07-12 @ 18:25:26
URL: http://annishanule.blogg.se/
Postat av: sofia

hahahahahahaha den första ! xD

alla föresten xD

2008-07-13 @ 10:24:15
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: sofia

hahahahahahaha den första ! xD

alla föresten xD

2008-07-13 @ 10:24:34
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0