Världens bästa alexandra

Nu har min familj kommit hem från Estland och dom verkar haft det roligt.
I alla fall så pratar jag med rebecka och alexandra när vi äter kvällsmat och så säger alexandra som är 11 år till mig att när hon var på båten hem från estland så var det en tävling hon var med i. Den gick ut på att tävlingsledarna skulle dra ett kvitto och den som vann skulle vinna en kryssning för två. Alexandra hade 9 kvitton men hon vann inte.
Men då säger hon det mest underbara och snällaste att hon hade tänkt ge kryssningen till mig om hon vann?!!
Har inte jag den bästa lillasyster eller vad?!?!?


Kommentarer
Postat av: sofia

k'nn dig lyklig. min lillasyter är bajad i hjärnan.

bte, tack för headergrejen, känner mig oerhört snygg när jag kollar på den tack vare dig ;) haha puss

2008-07-15 @ 23:10:30
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: sofia

k'nn dig lyklig. min lillasyter är bajad i hjärnan.

bte, tack för headergrejen, känner mig oerhört snygg när jag kollar på den tack vare dig ;) haha puss

2008-07-15 @ 23:10:44
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0