Whooo

Hola
Jag har snart klarat en vecka på jobbet och då är det bara 2 veckor kvar. Och det är föresten inte så jobbigt. Det blir lite slappt också så vi sitter och tar det lungt ganska mycket. Så LÄTT förtjänta pengar säger jag bara.:)
Men nu är det ju så att jag slutar tolv imorgon så det blir långhelg för mig. Och eftersom helgerna är det enda sommarlovet jag får så vill jag ha fullspäckat med planer. Denna helgen tror jag blir rätt fullspäckat men om någon vill planera nått för nästa helg så går det bra :)
Jag känner att jag jobbar medans alla andra har sommarlov och jag är jätte trött efter jobbet och då blir jag bara tråkig. Jag säger det då bara...
Men peace out!

Kommentarer
Postat av: Erika

Gött kött mannen att det inte är så jobbigt att jobba i dena värmen! Jag har också startat en blogg nu, men vad ska man skriva om? Hmm... jaja, det blir nog bra;)

Tjabs

2008-07-31 @ 21:24:03
URL: http://tjabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0