allum & skola + Friends

Soft dag! orkar inte egentligen skriva om skolan. Dels för att jag inte kommer ihåg vad vi har gjort och dels för att det mesta är inte värt att berätta. Fast det finns faktiskt någon liten sak jag orkar avslöja.
Idag när vi hade foto A på morgonen så skulle vi gå in i ett mörkrum och framkalla våra bilder. Jag, Bella och kajsa gick in i det trånga lilla rummet för att fixa med våran film. Jag hade ett svårt jobb som innebar att stoppa i filmen i en rund sak och snurra. Och detta skulle jag göra i mörkret! det var svårt och det hände att jag missade att fånga filmen så bella fick ge den till mig ett antal gånge. Det är roligare om man hade vart med där inne.
Sen idag efter solan åkte jag in till Allum med Jenny, Jenny och Lolla. Det var skönt att prata alla 4 igen och so malltid var det kul att umgås med dom. Jag hittade ett par shorts på HM och en klänning på Gina tricot samt en fotlänk på glitter.
Jag var även utsvulten eftersom jag inte hade ätit på hela dagen. Jag försov mig i morse sen var det (spy) äcklig mat i skolan så huvudvärken startade. Max fick duga till mat.

Men jag blev så glad av att vara med dom igen och sitta och käka glass i centrum kändes som sommarlov! Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0