boring

Hola!
Idag är det en till tråkig dag på mitt fantastiskt tråkiga sommarlov. Det ända jag gjort idag är att vakna och ta cykeln com knappt har någon luft i däcken ner till ica. Det är ju bara jag och lillebror hemma så vi hade typ ätit upp all mat som fanns hemma. Så klockan 11 på morgonen kände jag för att ta cykeln och köpa mat. Bra jobat carro.
Jag fick i alla fall lite motion....
 Annars har jag bara kollat på Tv idag och gjort absolut ingenting. Jag känner att jag inte mår så jätte bra i nu läget. Jag orkar ingenting och vill bara komma bort... Men det finns ju typ ingenting man kan göra så jag får stå ut med så det är nu. Imorgon ska jag dra in till stan med jb och lolla och det ska bli kul att träffa dom igen för dom har vart i dalarna och jag har inte träffat dom på en vecka som dom är saknade. Sen så saknar jag jäny och turbo för dom jobbar hela tiden och har inte tid med nått annat just nu så man sitter här själv och är deppig och sitter och målar mina emo teckningar. Jag kan kanske lägga upp bilder på några av teckningarna som är lite emo känsla över...
Annars så hoppas jag att is ommar att jag kommer träffa lina igen som jag inte träffat på 3 år. Det skulle vara väldigt kul att se henne igen för vi hade så kul när vi träffades för första gången. Men nu ska jag väl gå och hitta på något annat för koffe blir nog sur om jag lånar hans dator för länge. Våran pissdator där nera har gått sönder så att ingenting funkar och alla mina bilder och låtar får inte försvinna igen.
Det gör mig ännu mera depp..

bye bye

Kommentarer
Postat av: sw

ja lägg in bilder på teckningarna! :D

ja har de lika tråk. pöss

2008-06-23 @ 18:27:24
URL: http://sofiiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0