förr kan känna sig saknad

Är det ingen annan som saknar dåtiden? ibland känns det som det bara är jag som saknar den förra skolan, gamla klassen och det gamla livet...
Det är inget fel på min nya klass och mina nya kompisar, för jag gillar dom jätte mycket.
Men ibland känns det som förr bara flög förbi och är nu ett bleknande minne.
Klass 9i var inte kanske den bästa klassen, och vi bråkade ibland men vi var ändå en klass. Klassresan var bland det roligaste någonsin, och alla saker vi gjorde, lärarna, bara slappa på lektionerna.
Nu är det bara plugg och en massa krav.
Förr betyder mycket för mig och jag saknar det fortfarande...
Balen var också jätte kul. Vi hade fina klänningar, åkte en fin bil, träffade killarna sen, satt och åt, skrattade, dansade... Allt var så kul and i miss some parts of it...

Bilder från 9i: (Klicka på bilderna för att se dom större)

Kommentarer
Postat av: Lisa tenfält

Jag saknar dig oxå i bubblan :(

2008-06-05 @ 22:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0