Liseberg

Igår var jag då på liseberg för att jag inte hade något att göra. Jag bestämde mig för att följa med min familj för dom skulle se Amy Diamond och åka lite saker. Jag gillar inte amy men lillasyster gör det så hon fick sitta på mina axlar som idag gav konsekvenser. Aj säger jag bara.
Jag och Rebecka åkte jukebox, kaffekopparna och nyckelpigan. Sen åkte jag då rainbow själv.
En rolig sak som hände när jag åkte rainbow var att det satt några skånska killar bakom mig och så lyssnade jag lite på när dom pratade och råka höra något roligt.
Kille1- Jag sätter hela min basket karriär på att jag har rätt!
Kille2- Men dude, du har ju ingen basketkarriär.

XD
orkar inte riktigt skriva så mycket men jag skriver mer imorgon. Vi hörs och njut av några bilder.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Häftiga bilder :)

2008-07-01 @ 13:30:30
URL: http://caaroliinee.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0