Ond näsvinge...

Nu har jag genomgått en hemsk smärta som gör så ont att det dunkar.
Jag har bytt min plopp i näsan till en ring.
Min plopp var ultra liten och min ring är ultra stor och hålet i näsan är därför ultra litet det också.
Och det onda/svåra var att få i den tjocka ringen i hålet vilken gjorde ont!
Jag försökte töja hålet med en nål som var hyfst stor men gjorde skit ont. Sen stoppa jag i ett örhänge som är tjockare än ploppen och ungefär lika stor som ringen. Jag tyckte i den så den gick igenom.
Sen hade jag då i den i några timmar för att göra hålet större.
I början kändes det som att det satt en hjärta i min vänstra näsvinge och pulserade. Så ont gjorde det!
Sen tog jag ut örhenget och tyckte i ringen. Så nu har jag ring i stället :)
Så här der det ut... (tryck på bilden för att se den större)

Kommentarer
Postat av: Katja

Aj stackare :/ Hoppas näsan blir bättre

2008-06-05 @ 22:27:01
URL: http://pumpernickel.blogg.se/
Postat av: sofia

oh snyggt!

din piercing är hetma

2008-06-05 @ 23:06:27
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: Bellsson

ser jätte fint ut! :D tycker dock lite synd om dig med tAnke på smärtan!

2008-06-06 @ 23:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0