JimmyJansson

Idag har vart en mycket bra dag. Det har vart fullt upp med massor av saker att göra men självklart har det vart kul.
Vid två idag drog jag och Jb in till lerum för att se Jimmy Jansson uppträda på lerumsdagarna. Lite töntigt att han kommer till lerum men...
Vi träffade jenny där med sällskap och joinad dom lite. Sen började Jimmy uppträda och jag och jb gick närmare scenen för att jag ville se han bättre dels för hans fina utsida. Jb hatar Jimmy jansson men hon var snäll och följde med i alla fall.
Jag vågade inte närma mig scenen för all småbarn stog där framme och sjöng med i låtarna och jag tyckte bara det var pinsamt. Jag gillar inte jimmy som artist på det sättet jag tycker bara att han är lite häftig och låtarna är goa att sjunga med i.
I all fall så gick jag och Jb tillbaka till dom andra eftersom jag aldrig vågade närma mig scenen. Då tog Jenny (före detta jimmy fan) med mig ända fram till scenen och fick fram mitt rätta jag. Vi blev barnsligare än alla barn ungar där framme. XD
Jag och jenny hoppade upp och ner och betedde oss jätte roligt. Vi hoppade, skrek, dansade och sjöng. Vi var så roliga och alla barn vände sig om för att kolla på oss. Det var coolt. Sen när jimmy gick av scenen så var det jenny som fikci gång alla på -EN GÅNG TILL, EN GÅNG TILL!
Det var mucho kul!
Sen drog jag och Jb hem till floda och åt pizza hos mig. Eller jag åt en och Jb åt 3!! mini pizzor då.
Vi hade mycket kul med lite cider och föräldrarna som var bortas dricka.hehe... Det blev lite olika smaker och jag hällde nått i munnen som värmde upp hela halsen och det var en jätte konstig känsla.. Sen var det dags med en prommenad och rensa och få luft. Det var skönt eftersom det var på kvällen och det hade svalnat ute. Annars gjorde vi inte så mycket mer än att kolla på tv och snacka om planer inför sommaren.
Jag längtar så ofantligt mycket.

Jag tog inga bilder när vi stog längst fram men det gjorde jenny så får se om jag får tag på dom ..


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0