kväll hos erika

Igår var jag hemma hos Erika som fyller år idag men vi firade henne igår! Så grattis till erika :) Jag får inte glömma att skicka ett sms sen när jag börjar röra mig. I alla fall va det mcyekt trevligt igår med folk fårn klassen. Erika, sara, sara, sofia, sofia, kajsa, jennie och jag var det som var där och åt henne ur huset. Vi började med grillspett och potatis sallad vilket var super gott + den goda såsen/dippen som jag älskade. Sen åt vi hemmagjord daimtårta och fruktsallad vilket jag pressade ner. Trots att jag var proppmätt efter maten så får söta saker alltid plats i min mage.  XD
Under hela tiden vi åt så skrattade vi säkert 100 gånger om. Det var skratt som kom varje minut och självklart sas något när man hade dricka i munnen. Fast det var bara sofia som fick ut det genom näsan vilket var väldigt kul.
Sen blev det hopp och lek på gräsmattan. Studsmatta, fotbollar och kameror var med i bilden och jag hade jätte kul.
Sen gick vi in och åt godis, popcorn och kollade på Populär musik från vitula vilket är en film som är så rolig...enligt mig och sofia. XD

Det var en mycket trevlig kväll som alltid måste jag säga. Och grattis till erika som fyller 17 år idag!
(tryck på bilderna för att se dom större)

Som sagt så är jag väldigt bra på att ta kort...NOT men kolla på bilderna 4 & 6 dom är roliga.
På bild 4 så håller kajsa i en mobil och kolla på SofiaM blick XD
Sen har ajg lyckats fånga på bild när sofia skjuter en boll på sara XD

Ciao

Kommentarer
Postat av: nathalie

tack så mycket, 199 ett fynd :) kul du tittade in hos mig! kram

2008-06-07 @ 11:30:45
URL: http://nathalieisabella.blogg.se/
Postat av: sofia

HAHAHAh asså denna dagen <3

och när vi spelade fotboll xD ja har träningsvärk i magen typ xD HAHAHAHAHA

2008-06-07 @ 12:07:57
URL: http://sofiiaw.blogg.se/
Postat av: Erika

Haha aa igår var det hur kul som helst!! Det får vi göra om någon gång! Tack så mycket för allt!:)

2008-06-07 @ 16:44:29
Postat av: Sara

Det var mkt trevligt ja! Haha. Jag kunde inte andas när det sprutade genom Sofias näsa. Hur roligt som helst:)

2008-06-07 @ 16:54:42
URL: http://commeunemouche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0