veckan..

Hola bloggen och bloggläsare.
Eftersom jag inte har haft tid att skriva denna veckan så har jag säkert tappat några läsare men jag ska nog komma igång snart. Jag hoppas jag fortfarande har mina trogna läsare..
Idag är det då midsommar som är en högtid som jag inte brukar gilla så mycket. Det blir det gamla vanliga att göra idag. Gå ner till humlevägen, ta lotter, se när föräldrarna och barnern drar dragkamp, mingla och sen gå hem. Dst är så min midsommar brukar se ut. Jag, Viktor och lillebror gick ner till hummlevägen vid halv ett och fick reda på där att det börja klockan 14.00. Kul att stå och vänta i regnet och åskan... NOT men det tyckte tydligen dom så jag gick hem själv och sitter här och bloggar när det åskar ute. Annars så har denna veckan vart lite rolig och konstig. Jag kommer då inte orka skriva om allt eller personliga saker men i tisdags så var jag coh viktor på liseberg och universeum. Vi trodde att liseberg öppnade 11 men ack så fel vi hade. Vi skulle få vänta i 2 timmar så vi gick in på universeum och kollade på alla djuren som fanns där. I onsdags så var vi på bio och såg IronMan och den var faktiskt oväntad bra. Fast dom som känner mig vet att jag aldrig skulle välja att se en action film framför en komedi eller skräckfilm och att den största andledningen att jag gilla action är för att huvudrollen är snygg. 
Han som spelade huvudrollen var faktiskt vääldigt snygg för att vara gamal. 
Men jag skriver mer på söndag tror jag. Nu ska jag gå och kolla hur mycket det regnar. Ha det bra. Puss
Ciao  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0