Whoo här börja bloggas igen

Så nu är jag hemma vid datorn igen. Inte min dator för den är sönder så jag snor lillebrors när han inte är hemma. I all fall så har jag precis vart och lämnat av viktor i stan. Nu satte han sig på tåget hem till filipstad efter ha bott hos mig i en vecka. Det har vart kul fast dock inte så mycket att göra. Det är så synd att det regnar för man tappar all lust att göra något. Men bilder kommer senare.
Jag får sätta igång med bloggandet igen för det har då blivit lite slappt denna veckan.
Nu sitter jag och nördar mig på BDB och blogg för att jag inte har något annat att göra. Någon som har nått förslag på vad man kan göra en tråkig och regning dag som denna?! Än så länge känns det som Tv kommer bli min bästa vän denna sommaren om det fortsätter att regna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0