Melodifestivalen SKANDAL!!

Okej inte världens största skandal men skandal att inte den lilla tjejen med den stora rösten gick vidare! Sibel hade den mäktigaste och starkaste rösten av alla. Jag ville att till:
FINAL: Sibel, Charlotte Perelli 
ANDRA CHANSEN: Linda och Fronda
image48

Skandal säger jag bara.
Men den största skandalen var kanske Charlottes midja som var lika litet som min katts rövhål! Allvarligt det kan inte vara bra att vara så smal med hennes längd och i hennes ålder. Jag såg mig själv som fet i jämförelse med henne! Skandal att hon vill vara en förebild för unga kvinnor.
image49
Det är sjukt egentligen.

Och "HERREN" på täppan även den här gången är ju självklart Björn Gustafsson!!
image50
- Vad får jag allt ifrån?? -Glöggen! XD

Kommentarer
Postat av: Anna

Vi är överrens om björn och Carlott. Men på de andra punkterna, är åsikten delad! Jag tycker nämligen att dansarn var en härlig frisk fläkt i festivalen. Roligt att man tar och använder sig av människors orginella talanger. Jag gillar alltså elementdanserna starkt!
Sibel till final? Oh no, tjejen kunde ju aldrig sluta skrika! Vi satt här, höll för öronen och hoppades att det skulle ta slut - Att hon skulle sätta i halsen eller något!
Och Carlotts midja är endast ett omdiskuterat ämne för att tidningarna gått ut med häxjakten om att hon skulle ha anorexi. Hon är småbarnsförälder! Ammning och stressen kan ge den effekten. Tycketr inte hon är mycket smalare nu än 1999. Och för det andra så är hennes BMI inte det som avgör en ätstörning eller inte. Den sjukdomen har så mycket andra kriterier som är BRA mycket värre.

Men som sagt, smaken är som baken; Delad. Det är ju skönt att din katt är rejält utrustad :P För min katts bakdel kan inte liknas vid Charlotts midja. Snarare hennes nagel!

2008-03-02 @ 08:55:27
URL: http://annasjogren.blogg.se
Postat av: sofia

"som min katts rövhål" hahahah. jag dör av skratt, så rätt! ;D

2008-03-03 @ 19:34:29
URL: http://sofiamalmberg.blogg.se
Postat av: Emma

Åh, Björn är ju så söt! Eller hur, Charlotte är äckligt smal!

2008-03-07 @ 22:13:42
URL: http://redlipgloss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0