P.S. I Love You

image75Kom precis tillbaka ifrån Göteborg! Jag spenderade min studiedag i stan för att så på bio och gå på café:) Det var jätte mysigt! Sara, Erika och Sarah va jag med och vi hittade ett nytt super härligt café som bara måste besökas. Det var mysigt där inne, bra personal, goa kärleksmums.! Jag tror att cafét heter Jups eller nått. Kommer inte riktigt ihåg, men det ligger 5 minuter ifrån bergakungen. Sen gick vi då för att se filmen i salong 6 X )  och satte oss och kollade på bio reklam. Inte så kul  men jag blev väldigt inne i filmen när den börja för att den var väldigt sorglig men medelbra måste jag säga. Det var vid ett tillfälle som många i biosalongen satt och snyftade, men själv var mitt öga torr som en öken. Jag kan bara inte gråta på en bio. Jag gjort det en gång men då var jag ung och dum ochdet var faktiskt väldigt sorgligt vid en viss punkt. Jag tänker inte nämna vilken film det var för att det blir för pinsamt då.
Men det var en bra film med bra skådisar i och jag blev väldigt förvånad när jag såg Denny från Grey's anatomy :0 Jag satt hela filmen och grublade vart jag kände igen honom från, men sen berättade Erika det för mig. Smart Carro....Not!
Men det var en kul kväll och får verkligen upprepas!
image76

Kommentarer
Postat av: LieMie svarar

lättast är att du googlar det du söker. det är nog mycket lättare än att jag kopierar och förklarar xhtml för dig via en kommentar. =)
Hoppas du finner det du behöver. Mvh LieMie

2008-03-14 @ 22:43:29
URL: http://liemie.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej, skulle bara säga att GP ville ha din intervjuv av Andreas och lägga ut på sin hemsida :)

2008-03-17 @ 16:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0