seg, segare, segast

Jag har blivit seg på att blogga. Jag är efter i dagarna så nu får jag börja komma igång igen. Okej jag kan berätta i punkt form vad jag har gjort under lovet än så länge.
Fredag: Skulle jag ha åkt till gråbo och träffat lite nytt folk men lolla blev sjuk, så jag och jenny satt med tobbe och kollade på film.
Lördag: Sparng jag och mina småsyskon ut och letade efter påskägg. Sen kom Kajsa på kvällen och vi tittade på The Heartbreak kid.
Söndag: Fixade jag fikat i kyrkan. Va lite sjysst och hjälpte till. Sen åkte jag till Allum och köpte en sista present till koffe men impuls köpte då också en klänning, ett halsband och true match.  
Måndag: Fyllde min bror år och vi gav han presenter på morgonen. Sen åkte vi till Andreas i bollebygd och fira han för han fyller också år den 24 mars.

Idag är det tisdag och min dag har bara sett TV än så länge. Jag vet inte riktigt vad som händer för än så länge sitter jag bara i morgonrocken och slöar. Men jag hoppas att resten av veckan blir grym.
Någon som såg parlamentet igår?!?! Var inte Björn Gustafsson bäst!??! Det är inte många som kan klämma fram tårar så snabbt. Jag blev riktigt imponerad! Men han nya Soran var inte jätte rolig för jag tyckte att hans skämt var lite för förutsägbara. Men det är bara vad jag tycker. Fast det var lite roligt när han skulle hacka på BjörnXD

Just nu sitter jag och tänker på sommaren. Jag har sagt att detta måste bli den roligaste sommaren någonsin. Jag undrar hur det kommer att bli. Det känns som att man inte kommer att hinna med allt.
Jag kommer ihåg hur förra sommaren kändes som den bästa någonsin. Jag träffade så många människor, jag såg bra konserter jag var med lollo, jenny, jenny och eh mycket. Jag vill att det ska bli så igen. Jag vill ha förra sommaren tillbaka. Fast jag skapa mer minnen. Och nya minnen.
Nu måste jag skaffa sommar jobb som tar upp en tjedje del av sommaren. Det kommer säkert bli hej jag heter caroline och mitt liv stinker och min sommar suger .se
Jag tänker starta en sådan sida om min sommar blir så.


Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0