7 Maj

Idag ahr vart en helvetsdag i skolan i alla fall. Det var so tråkigt att jag inte inte ens kommer nämna nått.
Men det roliga idag då var, hästhagenskolans dag :) Mycket trevligt. Jag vann även första pris !! whoo för mig!
Sen vandra vi hem till Jb då hon och lolla fick vara modeller för mitt flyblad till skolan. Jag ska photoshopa lite på dom sen kan jag lägga ut dom... Men vi spelade lite guitar hero och jag ägde... TVÅ gånger XD Jag börjar iallafall bli bättre.

Sen Det näst sista avsnittet av top model! KUL!! Så det satt vi och nördade oss framför jag jag är mycket glad över resultatet :)
Sen blev jag också jätte gald för en sak som Jenny köpte till mig i paris, nu när hon var där!! super fin verkligen. Kan nog lägga ut en bild snart.. någon gång.

Men jag ska photoshoppa lite så!

SO
LONG /carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0