bajs bättre än skolan

Dag efter dag, gång på gång steg för steg... orka att jag kan den låten

Så idag har det vart en väldigt trött carro i skolan (och ja, jag pratar om mig själv i tredjeperson XD)
Jag satte uppe väldigt sent igår och det var inte så smart. Jag fixade min ipod som man skulle ha med sig, och jag gjorde historian som ska in imorgon... Fan jag kommer få dåligt betyg på detta känner jag på mig. Men som mitt motto har varit sen jag började på gymnastiet är "det får gå som det går"
Jag orkar verkligen inte bry mig mer. allt är bara bajs som inte betyder nått. Eller nä, jag tycker bajs betyder mer en skolan faktiskt.

Imorgon 8.20 PRICK genomlider jag netionelltprov i matte. Och vem är världens sämsta mattimatiker? Eller nä man kan inte kalla mig mattimatiker för jag kan inte ens bråk.. :( jag vet bara att det är nått som sker mellan mig och min lillasyster varje dag..

HAHA Jag pratade i mobilen i dag på spanska IGEN!! Orka att han inte bryr sig om mitt betyg... eller det gör ju inte jag häller, men någon måste ju göra det?! Så jag röstar på han!

/ trött carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0