Brolle vs Cans

Nä fy fan. Såhär skulle det inte gå till i körslaget. Team brolle var överlägsna tyckte jag. Och det är inte för att jag tycker att brolle är en grym artist som som är super snygg. Det är för att hans kör hade de bästa rösterna, dom hade mest variation på låtarna.
Cans har kört samma stil hela tiden så jag tycker inte att hans kör är bäst för jag har inte sett andra sidor av dom. DÅLIGT ATT DOM VANN!!!

såhär tycker jag om kvällen:

Brolles första låt: Jag tyckte att det var en grym låt dom valde och att det var as härligt att lyssna på. Dom sjöng jätte bra och det var grym koregrafi.

Cans första låt: Bra låt men dom framförde det konstigt. Han som sjöng den sjöng enligt mig dåligt och det var inte alls bra någonstans. Sen att Cans har sagt att de inte kör med fusk eller några kupper är ju bara falskt. Han var ju faktiskt med och sjöng i första låten när det är hans kör som skulle sjunga.

Brolles andra låt:
Den låten passar kören. Det är ju alltid bättre första gången men det funkade bra andra gången också så dom var fortfarande bäst tyckte jag.

Cans andra låt:
Oh fortuna är grym och dom gjorde den bra, men det var inget anourlunda från första gången så det var inte så himla speciellt.

Brolles tredje låt:
Dom gjorde låten till sin egna. Dom körde sin stil.

Cans tredje låt: Det lät precis som Bon jovis version. Om dom nu var tvugna att göra den tyckte jag att dom skulle försöka vända den mer till det speciella hållet.

Nu låter jag som värsta nörden men jag blir bara så jävla förbannad på sånt här. Brolles kör var de verkliga vinnarna.

Kommentarer
Postat av: Elin

ja men absolut!
Han hade mer känsla och körde mycket mer variation och visade att man behöver inte så mycket mer än en gitarr för att få fram rätt känsla! Medan Cans mest skrek hela tiden ;) haha

2008-05-10 @ 22:11:56
URL: http://elinbos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0