Cat-fight

God morogn!
Här är man uppe med tuppen.
Det är skönt väder idag och det var precis vad jag hoppats på. Mina planer sen idag är att åka till torslanda och fira min kusin för att han har konfirmerat sig. Det blir mycket kul att träffa alla igen och jag hoppas det finns tårta XD hehe

Men min morgon började med att jag skulle sitta och äta en lungn frukost för mmig själv och ingen som störde. Men det är såklart omöjligt att det någonsin skule hända. Mina katter Måns och Gottfrid kom och höll på att bråka, studsa eller vad dom nu gjorde. Alla säger att dom bara leker när dom håller på att brottas. I dont really belive that...
Jag kallar det inte riktigt en lek när måns försöker strypa Gottfrid genom att dra i hans halsband eller att Gottfrid rivar måns i ögonen.....Bus katter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0