Dima Bilan<3Björn Gustafsson

Shit vad glad jag blev när ryssland vann! Dimas låt var bäst och han förtjänade att vinna. Jag fattade inte hur grekland kunde ligga så bra hela tiden? Den låten skullle min 3 åriga lillasyster ha skrivit....
Och en till grej var svår för mig att förstå  och det var hur charlotte inte kunde få mer poäng? Vad har europa för musiksmak egentligen? Hennes låt var ju klockren! Varje gång hon inte fick nått poäng så satt jag och svor som bara den. Svordom efter svordom flög ur min munXD

Men jag måste bara säga att den som ägde hela melodifestivalen var björn Gustafsson! Undra om någon förstog våran humor som vi har här i sverige?

image231<--------SNYGG!

Kommentarer
Postat av: sw

Jag blev med skitarg när alla dissade sverige! fy fasen.
och bjön. jag satt och asgarvade här i min ensamhet xD

2008-05-25 @ 09:54:02
URL: http://sofiiaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0