FÖR MYCKET KLÄDER!!

Jag bestämde mig idag för att rensa mina gaderober. Jag hade för mycket kläder förut men har fortfarande för mycket. Jag räknade alla galgar som mina tröjor/linnen/klänningar häger på och fick det upp till ungefär 75 st! Och då har jag inte räknat med alla byxor jag har, underkläder, sportkläder, myskläder, shorts och kjolar!!! Fatta att jag har för mycket kläder.... Dagens i-lands problem - Mycket kläder!

Såhär ser mina gaderober ut nu. Jag får inte ens in handen mellan galgarna! Sjukt.
Och om knappt alla mina kläder får plats nu gissa då vad dom gjorde förut?! Eller ni har ju sett bild på att alla mina kläder låg på mitt golv. Men nu har det ändrats :)
image225

image226

Kommentarer
Postat av: Norea

GEE MIG LITE! :D

2008-05-24 @ 20:37:47
URL: http://Nooreas.blogg.se
Postat av: sw

haha otur ;)
mina träningskläder får inte plats i min überstora gaderob så dom får ligga på skrivborder :

2008-05-24 @ 23:16:05
URL: http://sofiiaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0