fredag med skratt och pizza

Jag hade verkligen ingen tid att skriva igår. Inte för att jag var jätte upptagen eller så men jag lyckedes aldrig komma ner för trappan. Gårdagens kväll var jag med jenny nere på Anacona (pizza med bearnaisås, oxfile och skinka) och satt och pratade i en timma eller så. Turbo och algelid ville vi skulle komma för dom ser man ju inte så ofta...:(
Men vi drog sen hemtill mig och hade kul. Vi pratade om en massa gamla minne som J+J och C+J XD och vi gikc tillbaka och tänkte på en massa saker vi gjort när vi var små. Mys på det!

Sen kollade vi lite på Tila och talang <-------lockade ett skratt som var så jäkla kul!
Den mörkhyade killlen i Talang, jag kommer inte ihåg vad han heter men han kom till den där stora kören som hade klätt ut sig till bagare och gjorde/sa:

Jag har med mig kaffe (och räcker upp bullarna) och bullar (och räcker upp kaffet) XD

Jag och jenny satt och as garva åt det hur länge som helst. Och högt var det också... XD Vi kan verkligen skratta åt allt till sammans.

kärlek åt jenny<3

Kommentarer
Postat av: alexandra

snygg blogg!
ha en skön dag :)

2008-05-24 @ 08:50:15
URL: http://role.blogg.se
Postat av: sw

haha. pizzan

2008-05-24 @ 17:18:10
URL: http://sofiiaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0