Galen på skolan!!

Yes vi har nationellt prov i matte imorgon!! whoo mitt SÄMSTA ämne. Man jag kör min vanliga taktik inför matte prov. PLUGGA INTE. Det går alltid bättre för mig då. När det gäller matte då. Jag pluggade inte ett dugg inför första delen och fick till och med ett VG poäng. Kände mig faktiskt lite duktig då.
Jag har aldrig vart bra på matte så det får gå som det går.

Och geografin imorgon också. Hur ska jag kunna fixa den uppgiften och jag har valt landet Rwanda som ligger i stadium 2 och faktan i boken stämmer inte alls. Det står att länderna i stadium två utvecklas och har bra med mat, bra medicin och så forsätter det så. Synd då bara att Rwanda är ett av länderna i världen som har mest Hiv och aids. Han kan ju inte tro att vi ska fixa detta när han inte finns och hjälper oss.

Ibland blir jag galen på skolan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0