Hjälp en ORM!

Har kommit tillbaka från "powerwalk" med kajsa. Vi gick och pratade och ibland kom vi på att vi skulle gå fort. Då gick det lite snabbare en stund men sen kom vi ner i samma tempo igen. Vi var duktiga och gick 4 km (eller kajsa övertalade mig)  men det kändes mycket grymare än om man skulle bara gjort ett varv. Men en väldigt hemsk sak hände på andra varvet nära 1,5 km. En hemsk orm kom fram från ingenstans och skrämde livet ur oss. Kajsa såg den först så hon hoppade till och backade. Jag märkte den senare så jag skrek till som bara den och då vände den sitt huvud mot oss. Jag tordde att den skulle attakera men det gjorde den inte. Den blev nog lite skraj för mitt skrik och slingrade ner i gräset igen. Läskigt säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0