Horoskop

image213

http://www.ditthoroskop.nu

Jag hittade min livsväg eller livstal som dom säger på den här sidan. Dom har räknat ut någon matte sak som jag är för trög för vid denna tiden. Men en del stämmer väl men det är mycket som inte stämmer. Jag gillar musik men jag har itne en osviklig rytmkänsla!? Sjukt. Jag började skratta när jag läste detta. Jag är nog den person i världen som har sämst rytmkänsla.
När jag gick i 3:an så skulle vi ha lucia uppvisning för föreldrar och sånt och då skulle jag och några andra i min klass spela blockflöjt. Jag hörde själv hur dålig jag var så jag började låtsas blåsa och hålla för hålen på min blockflöjt. Jag bara stod där och låtsades vara duktig. XD
 
Nä, men jag vill tro på horoskop för att ibland stämemr dom så det nästan är skrämmande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0