IG i spanska

Okej nu vet jag säkert att jag är dålig på spanska. Om någon sägar att jag är duktig så kommer jag visa upp mitt spanska prov där det står 15/70 poäng och 28 var godkänt. Snacka om dåligt. Femton poäng av sjuttio när nästan sämre än att vara ett tokio hotel fan. Nä jag får se på måndag var läraren säger. Jag får hålla mig så att jag inte börjar gråta om han ger mig ett IG...
det ända posetiva som kom ur dettta dåliga prov var att jag och clara slog vad. Hon trodde att hon skulle få sämst poäng och jag trodde (visste) att jag skulle få sämst. Så vi sa att den som fick mest poäng ska bjuda den andra på ett äpple. Stolt vinnare sitter här och skriver nu :)
Clara fick jätte mycket mer poäng över mig så jag vann stort.

Annars har dagen var hyfsat lugn. Började med bild där jag stod och målade på min parafras och förstökte förbättra den hela tiden. Sen var det geografi där provet gick bra men jag hatar fortfarande (om inte mer) våran geografi lärare... Så har min dag varit i alla fall... får se hur den fortsätter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0