Jag förstår Tokio hotel fans lite...

Jag börjar förstå Tokio hotel fansen lite. Jag säger inte att jag gillar tokio hotel men jag kan förstå dom lite faktiskt. Inte varför dom gillar just tokio hotel, för jag hatar deras musik men... jag ska förklara.
Förut sa jag alltid: - Varför lyssnar du på ett band som du inte förstår ett dugg av vad sjunger om?
Jag tyckte det var jätte konstigt och hlet onödigt. Det var ju liksom texten som gjorde låten nästan.
Men nu har jag börjat lyssna rätt mycket på DIMA BILAN vilket sjunger på ryska också.
Jag förstår ju ingen ryska alls men det är ju inte innehållet man lyssnar på då. Man hör melodin och hur allt går ihop i låten, hur bra det låter. Då är det låten, musiken som blir viktig och inte texten.
Så nu förstår jag man att man kan gilla en låt även om man inte fattar vad den handlar om.
image244Dima Bilan <3

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
Allt bra med dig?

Ha en trevlig kväll! :)

2008-05-28 @ 19:50:41
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: sw

haha carro is in looove!

2008-05-28 @ 20:48:29
URL: http://sofiiaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0