Konstig natt

Vad konstigt natt. Jag gick och lade mig vid 10 igår och det är väldigt tidigt för mig. Jag går aldrig och lägger mig vid dent iden och vi har ändå ingen skola imorgon så jag hade kunnat gå och lägga mig när jag ville. Tydligen var jag jätte trött. När jag skulle sova tänkte jag att jag kunde börja lyssna på en ljudbok som jag lånat av bibloteket i lerum. Änglar av Marian Keys. Jag har lånat en bok av henne också men jag orkade bara inte börja läsa. Sen senare in på nattan vaknade jag av att jag hade råkat somna med ljudbok i öronen och jag hade nästen somnat på min CD spelare. Jag tog bort allt och somnade om igen. Sen vaknade jag vid halv 7 och jag kunde verkligen inte sova mer. Jag hade chansen att sova hur länge jag ville men det gick bara inte. Det blev då en konstig natt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0