Kraftig sovmorgon imorgon!

Gött mister magister är i vitryssland!! Hela ullevi gör vågen! Man kan inte göra annant än att skrika ut hur mycket man älskar vitryssland för att de släppte in Mister Magister där. Tack säger jag bara.

Men det blir då en fet härlig sovmorgon imorgon då! så jag kan nästan sätta klockan på nio. Fan va gött säger jag bara. Vi skiter i den geografilektionen på morgon eftersom vi inte har någon lärare och dom har inte brytt sig om att fixa någon. Så sängen få ta hand om mig länge i natt :)
Men den kallar inte än för snart ska jag se på ett nytt avsnitt av Dirty sexy money som kommer på kanal 9.

HIGH ON LIFE

Kommentarer
Postat av: sw

ja skulle betala vitryssland för att ha mr magister där varje fredag!

2008-05-08 @ 22:43:12
URL: http://sofiiaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0