Lista

1. Vad sa du senast? Ska bara låsa bilen
2. Hur lång är du? 159 cm...
3. Hur många kuddar sover du med? 3 eller4
4. Spelar du nått instrument? nä jag suger, fast jag kan spela tictanic på piano och bella har lärt mig harry potter på gitarr
5. Morgon eller nattmänniska? Båda..
6. Bästa leksak? Min ipod
7. Tror du på liv på andra planeter? nä, det är omöjligt
8. Kommer du ihåg din första kärlek? absolut, kommer aldrig glömma heller :)
9. Framtidsplaner? Bli kung över världen och gift med alla i Mcfly :D
10. Kommer du någonsin pierca dig? Har redan gjort det, men jag vill ha mer!
11. Synliga ärr? Massor. Men jag har ett fint litet hjärt ärr på armen som Jb gav mig i 6:an
12. Kan någon få dig hoppa bungyjump? Då krävs det mycket övertalning
13. Anser du att man får skylla sig själv om mna slickar på en lyckstolpe mitt i vintern? aa, om inte någon puttar eller trycker upp en mot en lyckstolpe...
14. Städar du ditt rum själv? mm, kanske 1 gång per å. När jag får besök soppar ajg allt under sängen, jämte sängen,under mattan och in i gaderoben (XD skämt) men typ..
15. Släpar du fötterna efter dig? aa
16. Skulle du käka en citron för hundra kr? Jag käkar redan citroner utan pengar så det är klart
17. Gillar du att sjunga? i duschen
18. Sjunger du bra? nej inte ett dugg. Falskt hela vägen igenom :#
19. Vilket instrument är varckrast att lyssna på? röster, om man får välja det..
20. Vad gör du om du får?
hicka Hemligt! Lovade mandel att inte avslöja knepet i femman:D
21. Vem är snyggast i hela världen? Alla människor är vackra

Kommentarer
Postat av: Bellla

jajemensan, du är allt en sjudundrande gitarrist!

2008-05-08 @ 22:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0