messy day

Har idag lånat kameror från skolan till mig och lolla. Vi har lite saker som vi skulle ta kort på i Floda så vi gick ut i det varm/kalla vädret. Allt började att när vi skulle ta bussen hem men så råkade vi missa 537 så vi var tvugna att ta 531 vilket är inte lika bra. När vi var mitte ute i ödemarken så började bussen tjuta. Och den ville inte sluta så busschafförern var tvungen att stanna. Han säger då att vi måste vänta i kanske 30-40 minuter på nästa buss. Arg på busshelvetet blev jag. Varför kan inget gå rätt?
Men ialla fall så fortsatte bussen efter kanske 20 minuter och körde med tjutet. Huvudvärk åt carro! Tack

Sen lite senare på dagen så går jag och lolla ut och fotar. Jag försökte få lite landskaps bilder till Foto A.

Jag hittar då den perfekta bilden. Fast det finns då ett fel. På bilden är det ett träd med ett namn inristat och så finns sjön i bakrunden. Jättefint verkligen.
Namnet som står inristat var en hemsk människa med ful mustasch. Han dödade många människor på 1940 talet och är känd över hela jorden.
Det är det första som är fel. Sen om dom ska rista in ett namn så kan dom fan inte stava fel. Idioter säger jag bara. De stavade hans efternamn med två TT XD

Funny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0