Needs sleep

Okej nu har jag pluggat rejält mycket historia och mitt huvud slutar inte banka. Jag vill skippa skolan imorgon för jag känner mig inte så jätte bra men jag måste gå. Klarar inte av att skippa skolan och veta att jag måste ta igen det senare.

Men jag hoppas att provet går bra imorgon annars vet jag inte vad jag gör.
Kvällens pluggade har bestått av plugg, tv, plugg, tv, glass, tv, plugg, mera plugg, gossip girl och desperate housewives, mera plugg och nu datorn. Jag funderar på att sova snart så jag kan få en god natts sömn för en gångs skull. Jag har varken sovit eller ätit bra på sistonde så jag hoppas att jag blir utvilad imorgon. Vi börjar ju trots allt 10.30 vilket är obefintligt om man går på JM. So I am very happy about that.

Så jag säger väl god natt so mman gör här i sverige. :)

God natt och sleep well

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0