Planerad helg!

Jag har hela helgen planerarad tror jag...
Fredag: Så är det student på våran skola så vi ettor och tvåor är lediga men jag ska dit och kolla på min kusin som tar studenten sen senare ska vi och fira honom.
Lördag: Ingenting händer på dagen, men senare ska jag dra till gråbo med lolla och träffa hennes kompisar och några kompisar till dom och grilla. mm...
Söndag: Pappsen fyller år. Jag hade tänkt att åka till allum med jenny och lolla men tror inte att det funkar då... Fast jag måste köpa present snart till pappa. Det hade jag helt glömt av...

Sen måste jag köpa: Foundation, ny bikini och lite annat stuff som inte bör nämnas...XD

Jag får studiebidraget imorgon men jag vill inte göra slut på allt med en gång. Jag måste ha pengar till sommaren för annars kommer jag bara ligga hemma och steka...


Mycket att göra och mycket att tänka på!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack så jätte mycket, kul att få beröm för den :) Din var också fin må jag säga! :)

2008-05-29 @ 19:57:12
URL: http://jennyharaldssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0