Pluggis historis

Jag har suttit i flera timmar nu och pluggat historia. Jag orkar inte mer!
Mitt huvudhåller på att sprängas av både huvudvärk och all kunskap av allt som kommit in på dom här timmarna. Allt kommer pys ut i smyg när jag sover så sitter jag där alldeles dum och fattar ingenting.
Men jag tror att jag kan stadsministrarna rätt i alla fall. Rätta mig om jag har fel.
Per-Albin Hanson
Tage Erlander
Olof Palme (S)
Torbjörn Fälldin (C)
Ola Ullsten (kan inte namnet riktigt tror jag)
Olof Palme (S)
Ingvar Karlsson (S?)
Carl Bildt (M)
Ingvar Karlsson (S?)
Göran Persson (S)
Fredrik Reinfelt (M)

Jag vet inte hur många fel jag har men tror att det är nått sånt i alla fall.
Mne snart ropar väl boken och vill att jag ska komma och läsa mer.

SEE YA

Kommentarer
Postat av: sw

jag är korvstoppad av historiaboen. döda mig typ.
Torbjörn Fälldin
(C)

2008-05-27 @ 21:00:39
URL: http://sofiiaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0