sommarjobb till carro :)

Whoo, sommarjobb till carro = Pengar = En glad carro :D

E-H var så snäll och fixade mig ett jobb på hennes pappas jobb :) Så jag är jätte glad på henne. Så i sommar ska jag jobba på lerums kyrkogård bland en massa pampiga gravar. Det blir väl lite trädgårdsarbete i 3 veckor. Det kan väl inte vara så svårt? Men pengarna jag tjänar måste gå till lite olika saker så som:

Resan till England för att se Mcfly
Bärbar dator
System kamera
Pengar till körkortet alltså in på det stora kontot



VILL HA PENGAR NU!!!

Kommentarer
Postat av: Miilo

woha, jag skall också jobba på en gravgård i sommar!

2008-05-03 @ 19:14:32
URL: http://linneaterese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0