Student i Lerum

För vi har tagit studenten
För vi har tagit studenten fyfan va vi är bra!

Så lät det på lerums gymnasium för en stund sen när alla treor sprang ut. Jag var där för att fira min kusin som tog studenten från BP3B! Whoo för honom och alla andra som tar studenten idag. Grattis säger jag bara.
Släkt och familj stog ute på gräsplätten där solen alltid verkar lysa. Jag tror aldrig att jag har svettats så mycket i hela mitt liv. Det var så varmt att man nästan inte kunde andas. Men när det väl satte igån vid 3 så ställde sig en 2 meter lång gubbe framför mig så jag såg inte så mycket. Men sen kom linus(kusin) så hängde vi blommor och gosedjur på honom och alla var glada :)
Dum som jag är så glömde jag kameran så jag fick använda min mobilkamera. Ni får stå ut med lite halvsuddiga bilder.
image252Grattis Linus!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du intresserad av mode, shopping och skönhet? Kika in på den nya modebloggen: http://thefashionistas.blogg.se

2008-05-30 @ 16:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0