torslanda -bo

Igår var jag då alltså i torslanda för att se matte uppträda. Han var faktiskt en mycket duktig skådespelare må jag säga. Alla dom som sjöng och dansade var också jätte bra men min matte var bäst!
Här kommer några bilder från när han uppträde.
image199 I det här området i torslanda bor Kusinerna och moster :)
image200
Min lilla kusin freddan. Vi var dom coolaste där. I slutet när det blev tyst och alla hade apploderat klart så stod dom alla där framme och bugade och då skrek vi MATTE så högt vi bara kunde XD Det var kul. Sen frågade vi matte om han kunde höra oss och han sa att han skämdes gärnet. HAHA
image196Matte är han som står upp i mitten med svart
 tröja. Hna var duktig han.
image197
image198

Sen tog jag och lillebror tåget och bussen hem efter en dag i gbg.
image201

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0