tråk dag

Hola bloggläsare!

Min spanska suger men hola är ett ord jag är säker på. :)
Ännu en lång dag i skolan med alla i JM.
image212Såhär ser några ut av dom! Söta!

Men den långa dagen började i allafall med en trång plats på bussen och lite sen till (klassrådet?) kallar vi det så?
Sen hade vi kul samhäll (not) som fortsattes med kul spanska (not)
Men orka fortsätta berätta om dagen som bara har vart tråkig. Hur kul är det att läsa om mitt tråkiga liv? Fast ajg kan berätta en sak faktikst. På spanskan vek jag en loppa sär en av frågorna i loppan var hur gamal är lars?
våran samhällskunskaps lärare då alltså.
Ingen visste det när dom fick den frågan av min loppa. Eftersom jag fortsatte gå och grubla på det hela dagen så kom svaret fram på historia lektionen. Han visade lite bilder på när han var ung och så sa han att han fyllde 52 år idag! Så grattis till han får jag allt säga.
 
Men nu består resten av dagen av hårt pluggande och träning. Ska ut vid 19.00 med lolla och springa men fram til ldess så måste jag plugga spanska. Annars ger Sören mig ett IG.

SO LONG

HIGH ON LIFE / LINE

Kommentarer
Postat av: s

SMART (I) tack nu fungera det, nu ska jag bara göra en fin header... :P

2008-05-19 @ 17:15:51
URL: http://sofiamalmberg.blogg.se
Postat av: sofia

haha, söta

2008-05-19 @ 19:50:26
URL: http://sofiiaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0