trött målning

Jag är verkligen världens segaste. Jag har inte gjort nått idag typ... Bara legat och latat mig.
Men jag bestämde mig faktiskt för att göra lite läxor. Så jag började med att göra en bild uppgift jag fått. Den var kul. Jag ska måla av en målning av en konstnär och göra den till min egna.
Så här blev den.
image205Den är inte riktigt klar än, men jag har blivit sådär nöjd än så länge.

Men efter jag gjort den här första läxan så blev jag trött och sommnade XD
Och nu sitter jag här och skriver en massa onödiga inlägg ...

Kommentarer
Postat av: sofia

WAAH carro du äggger!
ja vet inte va jag ska göra för bild.. funderar på att göra samma dom dig. blir mer fritt då.
men din blev himlans snygg iaf!

2008-05-18 @ 19:50:33
URL: http://sofiiaw.blogg.se
Postat av: lydia

fina detaljer ^^

2008-05-18 @ 20:54:24
URL: http://www.zoulsisters.blogg.se
Postat av: Lisa tenfält

Den va ju skitfin!!! :D

2008-05-21 @ 14:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0