tv with JB

JB kom till mig vid åtta men har gått hem nu. Jag spelade in Tila Tequila i lördags så att nrä hon kom hem från landet kunde hon komma hem till mig så kunde vi se på det tillsammans. Fast det blev dock ett litet avbrott för att se på parlamentet vilek alltid är kul :)
Sen pratade vi om sommaren ,minnen och kollade i mina fotoalbum :) Mys på det.. .

Men nu sitter jag här och börjar undra om jag ska plugga lite samäll eftersom vi har prov imorgon efter klassrådet ! PANIK... Jag kan inte alls mycket. Jag får böraj ta skolan på allvar nu. Jag får sluta leka och skärpa mig nu. Bad carro

Kommentarer
Postat av: kristin

svar: okidoki, :)

ja, lätt at han gjorde. synd bara att ingen förutom vi i sverige fattade ;)

2008-05-26 @ 01:07:21
URL: http://fkj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0