Värme o denna värme

Har vart i Partille idag och köpt present till pappa som fyller 41 imorgon. Jag bestämde mig för att köpa en grill till han som dom kan ha i husvagnen i sommar. Eller jag och amanda delar på presenten fast det var jag som köpte den...
Att man måste tänka på allt.
Nu har ajg inget att göra/orkar att göra eftersom det är så varmt ute. Jag vågar inte gå ut! Det är helt sjukt va varmt det är men dock väldigt skönt. Jag har legat inne och lyssnat på en ljudbok. Det är faktiskt väldigt skönt och bara ligga i sängen och få en bok berättad för en. Jag lyssnar då nu på Änglar av Marian Keys. Väldigt bra!

Haregentligen inget intressant att skriva så jag får se om jag kommer på nått kul sen!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: emelie

fin header du har (:

2008-05-31 @ 13:53:57
URL: http://ewelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0