Bara en massa strunt

Egentligen har jag inte så mycket att skriva om.
Faktiskt inget alls...Så jag får väl hitta på lite saker.
Idag så var det idrottsprov i skolan och det var väldigt lätt så jag tror att jag får många rätt...Förhoppningsvis :)
Tråkig naturkunskap fanns också på schemat såväl som svenska och matte samt litterär gestaltning. Dom novellerna som lästes upp idag var sjukt bra så jag blir lite nervös för att läsa upp min.. men det ska nog förhoppningsvis också gå bra.
Nu är det bara 4 timmar kvar tills jag fyller år :)
Och jag ska bli väckt klockan 7 på min sovmorgon...Men det gör inget för imorgon ska bli en glad dag ahr jag bestämt. Min dag :D
Nu har jag bara skrivit en massa strunt men skit samma:)

Kommentarer
Postat av: Isa

hatar när man vill skriva och inte har ngt, så det är bara att skriva massa bjas :P

2008-11-06 @ 23:51:05
URL: http://isardow.blogg.se/
Postat av: Erika

jag tror att din novell kommer vara bland de absolut bästa!! så bra som den var :)

2008-11-07 @ 17:37:05
URL: http://tjabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0